Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο Ξάνθης

Γραμματεία Νόμου Ξάνθης του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (Π.Α.ΜΕ)

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Εκδήλωση επιτροπής Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών 30/5/2009

«Γιατί τότε βλέπει ο Όμιλος την αλήθεια και ερμηνεύει σωστά. Βλέπει, ως ποιο σημείο μπορεί να προχωρήσει η άρχουσα τάξη στην οργάνωση της παιδείας και ακόμα, πως το σημείο αυτό, που άγρυπνα φυλάγεται, είναι η γραμμή του ταξικού συμφέροντος.
Βλέπει, πως κανένας ρομαντικός φιλανθρωπισμός και μόνο ο αγώνας μπορεί να δώσει ένα μέρος ή το σύνολο από τα πνευματικά αγαθά, σε κείνους που σήμερα δεν τα χουν, όπως μόνο με τον αγώνα μπορούν να καταχτήσουν οι αδικημένοι ένα μέρος ή το σύνολο από τα υλικά αγαθά».

Δημήτρης Γληνός Διακήρυξη του Εκπαιδευτικού Ομίλου, Ιούνης 1927


  Ο διακηρυγμένος διάλογος από το νέο Υπουργό Παιδείας και την κυβέρνηση με τους φορείς της εκπαίδευσης επιδιώκει να αποπροσανατολίσει από τα εκρηκτικά προβλήματα της παιδείας και όχι μόνο.

  Το άγραφο χαρτί – μηδενική βάση, είναι χαραγμένο από τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και γεμάτο από αντιδραστικά μέτρα.

  Καμιά «μηδενική» βάση διαλόγου δε μπορεί να υπάρξει, όταν το εκπαιδευτικό τοπίο σαρώνεται από αντιδραστικές τομές, επιλογές και παρεμβάσεις της Ε.Ε. και του μονοπωλιακού κεφαλαίου, μέσα από ένα μοντέλο εκπαίδευσης που στόχο έχει την πιο αποδοτική προσαρμογή της στην ανταγωνιστικότητα της καπιταλιστικής οικονομίας.

  Η σχολική διαφοροποιημένη και εμπορευματοποιημένη εκπαίδευση πηγαίνει παράλληλα με τη διοικητική αποκέντρωση (Καποδίστριας-2), με την ενίσχυση της ταξικής κατηγοριοποίησης, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο και φτάνοντας μέχρι το λύκειο κάθε τύπου. Συνοδευτικό και απαραίτητο πλαίσιο τους, η αξιολόγηση των μονάδων, οι αλλαγές του περιεχομένου της εκπαίδευσης μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, κάτω από τη σκιά των τελευταίων οδηγιών της Ε.Ε. (οκτώ βασικές ικανότητες, διαθεματικότητα κ.λ.π.).

  Με τις πρόσφατες αλλαγές στη δομή της εκπαίδευσης βαθαίνει ταυτόχρονα το χάσμα στο διπλό ανισότιμο σχολικό δίκτυο (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ) και επιδιώκεται η ταξική ενίσχυσή του. Όλα αυτά βέβαια εμπεριέχονται με φραστικές ανούσιες παραλλαγές στα προγράμματα Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, που εκφράζονται στις θέσεις των συνδικαλιστικών τους παρατάξεων στις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.

  Για ποιο διάλογο να μιλήσει κανείς, για ποια μηδενική βάση, όταν η ατζέντα είναι γραμμένη και σφραγισμένη από το δικομματισμό και τις συμβιβασμένες εκπαιδευτικές συνδικαλιστικές ηγεσίες; Η όποια συμμετοχή στο διάλογο ζωγραφίζει ένα πολύχρωμο εξώφυλλο στο μαύρο περιεχόμενο της ατζέντας των αναδιαρθρώσεων και αποτελεί ντροπή για το κίνημα.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για την ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ!

  • Για 2χρονη Δημόσια Δωρεάν Προσχολική Αγωγή
  • Για Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο Δωρεάν Υποχρεωτικό Βασικό Σχολείο.
  • Για 2χρονες δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές μετά την ολοκλήρωση του Ενιαίου 12χρονου
  • Για Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση, δημόσια και δωρεάν.
  • Για αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν σύστημα εκπαίδευσης. Κατάργηση κάθε ιδιωτικοποίησης στην παιδεία, άμεσης ή έμμεσης
εκδήλωση - συζήτηση
για την Ενιαία Λαϊκή Παιδεία
κεντρικός ομιλητής
Γιάννης Δελής
εκπρόσωπος του Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών στο ΙΠΕΜ-ΔΟΕ
Δευτέρα 30 Μάρτη - 6:30 - Εργατικό Κέντρο



Επιτροπή εκπαιδευτικών Ν. Ξάνθης του     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.